Hyppää sisältöön
Savonlinnan kesäyliopisto
  • en
  • fi
  • Etusivu
  • Koulutukset
  • Ajankohtaista
  • Hankkeet
  • Meistä
  • Ota yhteyttä
Logo, linkki etusivulle
  • Etusivu
  • Koulutukset
  • Ajankohtaista
  • Hankkeet
  • Meistä
  • Ota yhteyttä
  • en
  • fi
  • Etusivu
  • Koulutukset
  • Ajankohtaista
  • Hankkeet
  • Meistä
  • Ota yhteyttä
  • en
  • fi
Avaa valikko
  • Koulutukset
  • Kaikki koulutukset
  • Avoimen yliopiston koulutukset
  • Osaamista työelämään
  • Luennot
  • Kulttuuri & harrastukset
  • Ikääntyvät
  • Lapset & nuoret
  • Musiikkikesä
    • Opiskelu
    • Ilmoittautuminen
    • Osaamisperusteisuus
    • Peruutusehdot
    • Todistukset
    • Avoin yliopisto
      • UEF
      • Taideyliopisto
      • Oulun yliopisto

Etusivu / Digitaalinen myynti ja markkinointi mikroyrityksissä 5 op, Oulun yliopisto

Digitaalinen myynti ja markkinointi mikroyrityksissä 5 op, Oulun yliopisto

Aika ja kesto
5.9.2022 - 4.6.2023
Kuvaus
Opintojakso kuuluu Mikroyrittäjyyden 30 op opintokokonaisuuteen.
Ajasta ja paikasta riippumaton verkko-opetus. Kurssi sisältää yksilötöitä kuten esseitä, analysointitehtäviä sekä verkkokeskustelua. Lisäksi opiskelija tuottaa omaa markkinointimateriaalia tekemällä videon joko olemassa olevasta tai kuvitteellisesta tuotteesta, palvelusta tai yrityksestä. 
Kohderyhmä
Mikroyrittäjät ja yrittäjyydestä kiinnostuneet, yritysneuvojat ja yrityspalvelutehtävissä toimivat, freelancerit ja muut yritysten asiantuntija- ja kehittämistehtävissä toimivat, aluekehittämisen asiantuntijat.
Tavoite
Opintojakson suoritettuaan opiskelija:
- ymmärtää sähköisen liiketoiminnan perusteet sekä digitaalisen myynnin ja markkinoinnin merkityksen ja tavoitteet mikroyrityksissä.
- tuntee markkinoinnissa käytettävät keskeiset sosiaalisen median kanavat ja digitaaliset työkalut.
- osaa luoda yritykselle digistrategian ja tuottaa digitaalista markkinointimateriaalia mikroyrityksen tarpeisiin.
- osaa kuvata yrityksen brändin tarinan visuaalisen mainonnan keinoin.
Arviointimenetelmät
Opintojaksolla käytetään jatkuvaa arviointia. Opiskelijat osallistuvat verkkokeskusteluihin ja tekevät itsenäisiä tehtäviä. Kurssilla voidaan käyttää myös vertaisarviointia. Hyväksytty / Hylätty.
Sisältö

Kurssilla opiskellaan sähköisen liiketoiminnan perusteita sekä opetellaan asettamaan digitaalisen myynnin ja markkinoinnin tavoitteita mikroyrityksissä.
Lisäksi kurssilla käsitellään markkinoinnissa käytettäviä keskeisiä sosiaalisen median kanavia ja digitaalisia työkaluja.
Kurssilla opitaan ymmärtämään mitä yrityksen digistrategia tarkoittaa ja mitä se sisältää ja opitaan tuottamaan digitaalista markkinointimateriaalia mikroyrityksen tarpeisiin.
Kurssilla opitaan kuvaamaan yrityksen brändin tarinaa visuaalisen mainonnan keinoin.


Oppimateriaali: Videoluennot, podcastit, englannin- ja suomenkielinen tutkimuskirjallisuus tai artikkelit ja muu opettajan määrittämä kurssikirjallisuus.

Ilmoittautuminen avoinna
20.5.2020 00:00 - 17.4.2023 23:59
Hinta ja maksutiedot
Opintomaksu 75 €. Paytrail-maksu suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä. HUOM. Mikroyrittäjyyden perusteet 30 op -opintokokonaisuuteen ilmoittautuneiden ei tarvitse ilmoittautua opintojaksolle erikseen.
Yhteistyössä
Emoyliopisto: Oulun yliopisto, OY
Yhteyshenkilö
Koulutusasiantuntija Ulla Peräkorpi, [email protected], 044 7730 999
Paikka
Verkossa
Ilmoittaudu koulutukseen

Yhteystiedot

kesayliopisto​@savonlinnankesayliopisto.fi
+358 44 7730 998
Puistokatu 5, 3.krs 57100 SAVONLINNA
Y-tunnus: 0832545-9
Laskutusosoite
Saavutettavuusseloste
Uteliaisuus on mielen ruokaa

Seuraa meitä somessa, olemme Facebookissa ja Instagramissa.

Webdesign Groteski
Hallinnoi evästeiden suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse myyjiä Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}