Etusivu / Digitaalinen myynti ja markkinointi mikroyrityksissä 5 op, Oulun yliopisto
Digitaalinen myynti ja markkinointi mikroyrityksissä 5 op, Oulun yliopisto
- Aika ja kesto
- 22.8.2022 - 4.6.2023
- Kuvaus
- Opintojakso kuuluu Mikroyrittäjyyden 30 op opintokokonaisuuteen.
Ajasta ja paikasta riippumaton verkko-opetus Moodle-oppimisympäristössä.
- Tavoite
- Opintojakson suoritettuaan opiskelija:
- ymmärtää sähköisen liiketoiminnan perusteet sekä digitaalisen myynnin ja markkinoinnin merkityksen ja tavoitteet mikroyrityksissä.
- tuntee markkinoinnissa käytettävät keskeiset sosiaalisen median kanavat ja digitaaliset työkalut.
- osaa luoda yritykselle digistrategian ja tuottaa digitaalista markkinointimateriaalia mikroyrityksen tarpeisiin.
- osaa kuvata yrityksen brändin tarinan visuaalisen mainonnan keinoin.
- Arviointimenetelmät
- Hyväksytysti suoritetut harjoitustyöt. Hyväksytty / Hylätty.
- Sisältö
Kurssilla opiskellaan sähköisen liiketoiminnan perusteita sekä opetellaan asettamaan digitaalisen myynnin ja markkinoinnin tavoitteita mikroyrityksissä.
Lisäksi kurssilla käsitellään markkinoinnissa käytettäviä keskeisiä sosiaalisen median kanavia ja digitaalisia työkaluja.
Kurssilla opitaan ymmärtämään mitä yrityksen digistrategia tarkoittaa ja mitä se sisältää ja opitaan tuottamaan digitaalista markkinointimateriaalia mikroyrityksen tarpeisiin.
Kurssilla opitaan kuvaamaan yrityksen brändin tarinaa visuaalisen mainonnan keinoin.Oppimateriaali: Podcastit, videomateriaalit ja muu opettajan osoittama materiaali.
Ilmoittautumisaikoihin voi tulla muutoksia. Aikataulutettujen kurssien ajankohdat varmistuvat lukuvuoden alussa.
- Ilmoittautuminen avoinna
- 20.5.2020 00:00 - 8.8.2022 23:59
- Hinta ja maksutiedot
- Opintomaksu 75 €. HUOM. Mikroyrittäjyyden perusteet 30 op -opintokokonaisuuteen ilmoittautuneiden ei tarvitse ilmoittautua opintojaksolle erikseen.
- Yhteistyössä
- Emoyliopisto: Oulun yliopisto, OY
- Yhteyshenkilö
- Koulutusasiantuntija Ulla Peräkorpi, [email protected], 044 7730 999
- Paikka
- Verkossa